Monday 14 March 2011

pyjamas parking

9 comments:

Anonymous said...

(az előzőről még lemaradt:folyt. köv.)Tehát itt a folyt.

Olvadás és ragyogás Közép-Európa hátsó udvarán: a hó alól ugyan nem zöld fű, hanem zöld palack óvakodik elő a fénybe, de szemérmesen és mégis kihívóan Barbie-rózsaszínbe burkolva, a szomorúfűz ernyedten lógó ágai alatt felragyog egy másik világ hírnöke. Csillogó pompáját még rejti a lepel, száguldását még béklyózza a hó... de óóó...micsoda ígéret... micsoda remény...

hajdu tamás said...

jol lattod megint a helyzetet kedves Anonymous. annyi hozzafuzesem lenne az allaspontodhoz, hogy az elozo keprol a kis sracot Dariusznak hivjak es ez itt a nagyobbik fiu testver autoja, most hozta aktak nelkul Svajcbol, es nem tudja meg beirni.

Anonymous said...

Kedves Tamás, te a valóság elemeiből úgy hozol ki egy képet (egy alkotást, megjegyzem), hogy abban az egyedi helyzeteken túl egy világ lényegi jelentései állnak össze. Én meg itt nézem és fellelkesülök és töprengek összehúzott szemmel, és saját eszközeimmel kirajzolok én is egy képet, és nagy örömet okoz, hogy alkotásod segítségével én is jobban meg tudom fogalmazni és érteni mindazt, ami körülöttünk van.
Na, szóval ezért...

De hogy éppen Dáriusz... eldobom magam!!! Merthogy azért írtam Attilát, mert (de hát ez gondolom, számodra is kiderült a parafrázisból)József Attila De szeretnék gazdag lenni c. verse jutott eszembe (öt forintért kuglert venni), de ez a gyerkőc ezzel a beszédes névvel már eleve a bőség (mondjuk most: fogyasztás)utáni naív vágyra utal, és épp itt, ebben a környezetben...
Na, értekezés erőszakkal abbahagyva... majd folytatjuk...

hajdu tamás said...

kedves Anonymous: ilyen kornyezetben , Nagybanyan, Attila neven nem sok jot iger az elet. viszont Dariuszkent, a szulok bebiztositottak a kis scracnak a jovot. nem sokara sajat telefon dekodolo muhelye lesz a plaza foldszinjen :)

Anonymous said...

és éhesen lesi a plázacicákat, akik mindenütt egyformák

hajdu tamás said...

én vagyok a csoportosan sétáló plázacica, nekem minden pláza egyforma. ...

Anonymous said...

húhúúúú...ez nagy volt...ma jó napunk van

Szabó Szilárd said...

Miért van nekem már egy ideje olyan érzésem, hogy Anonymous egy HÖLGY? (Esetleg egy különösen kifinomult érzékenységű ÚR, de ennek mondjuk 15 százalék esélyt adok.)Amit Te látsz és érzel, azt valaki szavakba is önti....

hajdu tamás said...

az igazi Anonymousoknak nincs nemük, nevük, eletkoruk. ok ugy jok ahogy vannak :)